Základy krizové intervence a komunikace s klientem v krizi

Rozsah: 7,5h (9:00 – 16:30)

Datum: 01. 12. 2023

Přihlašovací formulář zde.

Tento vzdělávací program seznámí účastníky se základy krizové intervence a komunikace s klientem v krizi. Účastníkům poskytne informace o tom, co je to krize, jak se může krize u klientů projevovat a jak s klientem v krizi komunikovat a seznámí je s pojmy a postupy krizová intervence a krizová stabilizace. Účastníci se naučí, jak navázat kontakt s klientem, jak pracovat s mlčením ze strany klienta, jak identifikovat zakázku zjevnou i skrytou, jak ověřit její naplnění a jak ukončit hovor. Součástí vzdělávacího programu bude také krizová intervence s agresivním klientem a klientem v silných emocích. Konkrétní postupy práce s emocemi a se zakázkou klientů si účastníci vyzkouší v kazuistikách.

Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří se mohou při své práci setkat s klientem v krizové situace.

Cena kurzu: 1 500 Kč za osobu, v ceně jsou zahrnuty materiály a drobné občerstvení.

Kontaktujte nás

Klára Gramppová

klara.gramppova@elpida.cz